VÅR VETENSKAP

Välkommen till lyxen och bekvämligheten med ett hemma-spa och föryngrande fördelar

Med specialdesignade ageLOC® Edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II och ageLOC® Transformations dagliga hudvårdsprogram kan du ta itu med åldrande hud direkt där den uppstår. Nu visar forskningen att ageLOC® Future Serum fungerar i genomsnitt 80%* bättre när det används tillsammans med ageLOC® Edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II.

ageLOC® Edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II är liten, smart och effektiv med självreglerande strömstyrka och utbytbara munstycken för ansikte, hårbotten och kropp. Tillsammans med Nu Skins särskilt framtagna behandlingsprodukter ger systemet upp till fem gånger mer av den viktiga ageLOC-blandningen till huden än tidigare apparater.

*En sju dagar lång oberoende studie av 30 kvinnor som använde ageLOC® Future Serum dagligen och ageLOC® Edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II tre gånger i veckan under november 2009.

Kombinera sparesultat med den oöverträffade vetenskapliga upptäckten ageLOC® och få en hud som får människor att undra över din egentliga ålder.

Vetenskapen bakom ageLOC

Börjar din ålder att synas? Håll det hela under kontroll med Nu Skin® och ageLOC®. ageLOC® är utvecklat av Nu Skin® i samarbete med välrenommerade forskare och är en revolutionerande upptäckt som förändrar hur vi ser ut att åldras. Denna unika och äganderättsskyddade approach till vetenskapen om åldrande grundas på upptäckten av åldersrelaterade supermarkers eller - som Nu Skin® kallar dem - "arSuperMarkers". Nu Skins exklusiva vetenskap ageLOC® inriktar sig på dessa arSuperMarkers, de ultimata källorna för åldrande som kan påverka hur vi åldras.
Via vetenskapen kring ageLOC® har Nu Skin® kunnat identifiera vissa gener som kan påverka vårt utseende när vi åldras. Dessa funktionella grupper av gener är huvudsakliga arSuperMarkers. Med ageLOC® balanseras dessa arSuperMarkers till ungdomens aktiva monster och vetenskapen inkorporeras i utvecklingen av Nu Skins produkter.

Möjligheterna med ageLOC®

År 2030 beräknas till exempel antalet människor över 60 år vara dubbelt så många i världen jämfört med idag, fler än en miljard. År 2015 förväntas anti-ageingindustrin ha växt med 76% i USA, 73% i Japan och Europa och 82% i Asien och Stillahavsregionen.

Denna ökning av åldrande konsumenter på de flesta utvecklade marknader innebär ett verkligt marknadsföringstillfälle för alla som arbetar inom anti-ageingbranschen. Efterfrågan på produkter som hjälper till att minska eller till och med vända på åldrandeprocessen är hög. Potentialen för tillväxt inom anti-ageing-marknaden väntas inte bara skjuta i höjden, den är här för att stanna.

Nu Skin® bygger på den globala megatrenden för anti-ageing och levererar ageLOC®. ageLOC® utgör en kraftfull plattform för Nu Skins distributörer, som fortsätter att dra fördel av viktiga sociala och ekonomiska megatrender, inklusive en åldrande befolkning. Dessutom bäddar den ekonomiska miljön för Nu Skins affärsmodell av direktförsäljning, eftersom Nu Skin® erbjuder ett attraktivt alternativ för de som behöver dryga ut eller skaffa en ny inkomst i dagens kärva ekonomi.

Eleonora sonefjord salisbury- telef. 0700474253 
Alla rättigheter reserverade 2017
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång